Post honetan, adierazle bakoitzeko adibide bat jarriko dugu. Horretarako, taldekide guztion lanak irakurri eta egokienak edo osoenak direnak aukeratu ditugu:
HELBURUAK: Ikasleen ohiturak egiteko helmugak ezartzen dira. Pertsonaletan zein bere kideekin edo irakasleekin duen harremanetan oinarrituz. Helburuak ezartzeko urteko plan bat, urte osoan burutuko diren edukiak eta helburuak adieraziz, esaterako Nerea Markesek eginikoa: Helburuak- Maitasunezko irteera
BALIABIDEAK:Ikastetxeak ezarritako helburuak lortzeko eta ekintzak aurrera eramateko ezinbesteko elementuak dira baliabideak. Hiru talde nagusi bereiz ditzakegu, baliabide materialak, pertsonalak eta funtzionalak. Ebidentzia hauek kontutan hartuta, Nile Petralanda-rena aukeratu dugu. : Baliabideak- baratzera irteera
TEKNOLOGIA: Teknologiari begira, ez gara aparatologiaz edo tresneriaz ari, baizik eta helburuak lortzeko beharrezkoak diren pausuak betetzean datza, hau da, planifikazioan, prozesu bat betez eta metodologia desberdinak arakatuz. Ebidentzia adierazgarrienak dituen pasarte honen egilea Maitane Jaio dela uste dugu; hemen bere linka: Teknologia- Eskola garaia gogoratzen
EGITURA: Ikastetxe edo instituzio bateko elementu desberdinen harremantzea, bateratzea edo elkarlanari deituko genioke. Hemen, zentroko kideen eginkizunak agertuko dira, baita familiaren parte hartzea ere, elkarren arteko lotura eta helburuak betetzeko dituzten kontaktuak eta jarrerak, eta hori guztia Asier Moralesen testuan argi ikusten da. Hona hemen linka: Egitura- Donostira goaz
KULTURA: Dakigunez, kulturaren barnean ikastetxearen antolamenduko kide guztiek partekatutako esanahi, printzipio,
balore eta sinesmen multzoek hartzen dute parte. Beste bost elementuen (helburuak, baliabide, egitura, teknologia, eta
ingurunea) euskarria da, hori dela eta, guzti hau deskribatzen duen post adierazgarriena Iratxe Odriozolak eginikoa da. Hona hemen linka: kultura- Espejora irteera
INGURUNEA: Ikastetxea dagokionez, ez da isolaturik dagoen erakundea, gizartean murgilduta dagoen instituzioa baizik. Bertako gainontzeko kanpo elementuek eragin zuzena dute honengan, ingurune baten kokatua delako eta ingurune horrek eragina duelako gizartean, sare bat sortuz. Luzez eztabaidatu ondoren, hauxe da aukeratutako lanketa, Mikel Malaxetxebarriak eginikoa: Ingurunea- Uzta bildu
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina