HELBURUAK
Helburuak lantzerakoan, idatziriko testua
zenbait ikuspuntu ezberdinetatik ikusi eta aztertu genezake.
Bertan, beste hainbaten artean, ikastetxeak antolatzen dituen irteeren helburuak aztertu daitezke. Kasu honetan, irteerak eskolaz zein herriz kanpo gauzatzen diren ekintzak direla kontuan izanik, honen bidez jorratzen diren helburuak kanpokoekin harremanak sustatzen jakitea zein ikasle bakoitzaren autonomia lantzea izango litzake. Kanpoan garela jakinik, ardura pertsonal zein talde arduretan modu egokian jokatzen eta erantzuten jakin behar baitugu, gure zaintzan inor ez izanez.
Harremanak sustatzeko, hizkuntza eleaniztasunaren lanketak izugarrizko garrantzia du ikastolako helburuetan, ikastetxean den Hizkuntza Proiektua, eta honen azpi helburuak, hala nola, elebitasunaren lanketa, ikastetxeko lanketa eta metodologiatik haratago eramanez, errealitatean den praktikotasunera. Bertan, hizkuntza nagusia edo ama hizkuntza lantzeaz gain beste hizkuntza batzuk ere lantzen direlarik, horrela, gure komunikazio gaitasuna garatuz.
Beste ikuspuntu batetik aztertuz gero, autonomia lanketa bideratzeko, izugarri sustatzen da eskola orduetan hainbat ekintza ezberdin bideratzeko baimena lortu ostean. Bertan norbere kabuz lan egiten dute mota ezberdinetako merkatuak irekiz edota bestelako salmentak eginez.
Helburu guzti hauek ikastetxeko dokumentu instituzionalean dira. Bertan, Ikastetxearen Hezkuntza Proiektuan ageri den bezala, non ikasleen garapen integrala sustatu nahi den; aurretiaz esan bezala, autonomia, parte-hartze aktiboa edota hizkuntza landuz. Hauen lanketa ikastetxeko urteko plangintzan diren zenbait ekintzetan lantzen da, besteak beste, kanpora egiten den irteeran. Behin hauek gauzatu ditugularik, ebaluazioa egin eta ikastetxeko memorian sartuz, egokia izanez gero datozen urteetan ere planteamendu berdinari jarraikiz.
Bertan, beste hainbaten artean, ikastetxeak antolatzen dituen irteeren helburuak aztertu daitezke. Kasu honetan, irteerak eskolaz zein herriz kanpo gauzatzen diren ekintzak direla kontuan izanik, honen bidez jorratzen diren helburuak kanpokoekin harremanak sustatzen jakitea zein ikasle bakoitzaren autonomia lantzea izango litzake. Kanpoan garela jakinik, ardura pertsonal zein talde arduretan modu egokian jokatzen eta erantzuten jakin behar baitugu, gure zaintzan inor ez izanez.
Harremanak sustatzeko, hizkuntza eleaniztasunaren lanketak izugarrizko garrantzia du ikastolako helburuetan, ikastetxean den Hizkuntza Proiektua, eta honen azpi helburuak, hala nola, elebitasunaren lanketa, ikastetxeko lanketa eta metodologiatik haratago eramanez, errealitatean den praktikotasunera. Bertan, hizkuntza nagusia edo ama hizkuntza lantzeaz gain beste hizkuntza batzuk ere lantzen direlarik, horrela, gure komunikazio gaitasuna garatuz.
Beste ikuspuntu batetik aztertuz gero, autonomia lanketa bideratzeko, izugarri sustatzen da eskola orduetan hainbat ekintza ezberdin bideratzeko baimena lortu ostean. Bertan norbere kabuz lan egiten dute mota ezberdinetako merkatuak irekiz edota bestelako salmentak eginez.
Helburu guzti hauek ikastetxeko dokumentu instituzionalean dira. Bertan, Ikastetxearen Hezkuntza Proiektuan ageri den bezala, non ikasleen garapen integrala sustatu nahi den; aurretiaz esan bezala, autonomia, parte-hartze aktiboa edota hizkuntza landuz. Hauen lanketa ikastetxeko urteko plangintzan diren zenbait ekintzetan lantzen da, besteak beste, kanpora egiten den irteeran. Behin hauek gauzatu ditugularik, ebaluazioa egin eta ikastetxeko memorian sartuz, egokia izanez gero datozen urteetan ere planteamendu berdinari jarraikiz.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina