KULTURA
Ikastetxearen jarduteko moduak dira, bertan,
antolamenduko kideek konpartitzen dituzten esanahien, printzipioen, baloreen
eta sinesmenen multzoa osatuz. Hau gehienetan ez da idatzita egoten, baina
ekintzetan islaturik agertzen da.
Bizipenari erreparatuz gero, arazo ekonomikoari aurre egiteko ikasle taldearen eskaeraren aurrean, bai zuzendaritzak bai gurasoek zein bestelako ikastetxeko organoek, hala nola, tutoreak, baiezko edota baimena ematearen ekintzan islatzen da. Erabaki eta eztabaida hauetan elementuen artean den erlazio edo harremana nahiko horizontala dela esan daiteke, denen artean erabakitzen baitira. Bertan, baimen honen bitartez burututako ekintzen bitartez landutako printzipio eta baloreen aurrean ikasleen jarrera positiboa azaleratzen da, honen bitartez autonomia landuz. Talde lana sustatzen den ekintza honetan, bai irakasle, ikasle eta bestelako elementuen parte-hartzean antolamendu edota kudeaketa-prozesu esanguratsu eta eraginkorra bideratzen da, zentroaren eta pertsonen portaeran eragin positiboa izanez.
Bizipenari erreparatuz gero, arazo ekonomikoari aurre egiteko ikasle taldearen eskaeraren aurrean, bai zuzendaritzak bai gurasoek zein bestelako ikastetxeko organoek, hala nola, tutoreak, baiezko edota baimena ematearen ekintzan islatzen da. Erabaki eta eztabaida hauetan elementuen artean den erlazio edo harremana nahiko horizontala dela esan daiteke, denen artean erabakitzen baitira. Bertan, baimen honen bitartez burututako ekintzen bitartez landutako printzipio eta baloreen aurrean ikasleen jarrera positiboa azaleratzen da, honen bitartez autonomia landuz. Talde lana sustatzen den ekintza honetan, bai irakasle, ikasle eta bestelako elementuen parte-hartzean antolamendu edota kudeaketa-prozesu esanguratsu eta eraginkorra bideratzen da, zentroaren eta pertsonen portaeran eragin positiboa izanez.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina