2016(e)ko maiatzaren 10(a), asteartea

KULTURA- Espejora Irteera

Kulturan ere irteera bera sartu dut, nahiz eta gelako edukiak (matematika, ingelesa, lengua, natura…) lantzeko irteera bat ez denez, bizitzarako eduki, arau edo balioak ikasteko balio du, eta era praktiko batean, noski. Ikastetxetik at agoteak, edukiak beste era batera jasotzen erakutsen du eta eduki horiek gehiago baloratzen. Hala ere, talde lana bultzatu izan du era baten edo bestean (jolasetarako, jantokiko orduetan mahaietan banatzeko, logelak aukeratzeko. Etab), aniztasun kontzeptua bultzatu du, adin desberdinetako ikasleak batuz. Beste erakunde, aterpetxe eta garraio empresekin harremanetan egotean, koordinaziozko izaera duela ikusi dugu, zuzendaritza eta irakasleen arteko harremana agertu da, irteera egoteko beharrezko zena eta nola ez familien parte hartzea (baimena ematea batez ere beraien haurrei) eta hauek ikastetxearekiko duten harremana.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina